postcardsfromx

...

Publicerad 2011-08-31 12:53:21 i

Idag blir det mest meningslöst bloggande eftersom jag skippade skolan för jag var så ledsen eftersom Siri har åkt och för att Ylva åker imorgon. Har skrivit ut min dagbok, druckit en kopp kaffe, en kopp te och ätit knäckebröd med avocado och örtsalt.
Har läst jättemycket niotillfem och lyssnat på denna och denna hundra gånger. Längtar tillbaka till Turkiet, då denna dagen var så himla lång bort. Längtar tills jag kan skriva något som betyder något. Längtar till höstlov. Längtar till regn. Längtar till våren då dom kommer hem igen. Jag har insett hur mycket man kan älska och hur ont det gör att förlora. Även om jag inte har förlorat påriktigt, för jag kommer få tillbaka. Men jag fattar nu hur ont det gör för er. Längtar mest till helgen, till Battle of the nordic lights.
Hejdå, och puss igen.
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela