postcardsfromx

han går som en karl, han ser ut som en karl, med en kropp som en karl och han kyyyyysser som en karl ska

Publicerad 2011-08-14 23:19:43 i

hej

Är hemma från Norge nu, lite ganska mycket sliten efter en 7h lång bilresa. Så jag äter lite smør bukk<3 Tänker göra ett satsigt Norge inlägg lite senare i veckan, är alldeles för trött för att vara satsig nu.

1. Jag kan busvissla
2. Jag är beroende av koftor
3. Jag hatar sällskapsspel
4. Jag kommer på fullt allvar dö om jag inte köper mina rullor inom en vecka
5. Skolan börjar om en vecka och en dag
6. Jag loggar ut nu, för jag har inget mer vettigt att säga
7. Puss /m

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-08-15 13:09:06

söte!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela