postcardsfromx

Min lördag i bilder.

Publicerad 2011-08-07 13:51:44 i

Provar på ett nytt sätt att blogga, en (eller två) bilder i timmen, hoppas ni gillar't!

09:00
Pappa hämtar mig och vi kör till Lund

10:00
Vi går på orgelkonsert i Domkyrkan, jättevackert!

11:00
Stannar för en kopp kaffe innan vi går på loppis

Hejhej! Konstigt ljus och toalett i bakgrunden, jadå!


Sitter och fikar, fotade lite och då kommer en söt tant fram och frågar om vi inte vill ha en bild på oss tillsammans? Det ville vi såklart, hon var så himla söt!

Älskar denna bilden på oss.

12:00
Går till Botaniska trädgården och tittar på alla fina växter


Djungelpappan

13:00
Fikar en gång till

Finaste elskåpet

14:00
Tar tåget hem till Malmö, stationen ser ut som ett rymdskepp!

15:00
Möter upp mormor på Espresso house och fikar (3e gången gilt)

16:00
Tar bussen hem

17:00
Glömde fota...

18:00
Middag!

Efter klockan sex slutade jag fotografera... Men detta var i stort sett min lördag i bilder! Puss!
/m

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-07 15:33:10

Du tar så fina och mysiga bilder moa!

Blev sjukt glad av det inlägget,

Sommarkänsla!

puss på dej käre vän <3

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-08-07 18:31:44

Hur kan du vara så snygg? Det är sjukt.

Fint inlägg :).

Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela