postcardsfromx

I'll move to Paris, shoot some heroin and fuck with the stars.

Publicerad 2011-08-18 20:24:02 i

Detta är en sån kväll när jag läser niotillfem och får gåshud av precis allt som hon skriver. Biter ner tre, nej fyra, nej fem naglar fast jag har lovat mig själv att dom ska vara fina tills jag börjar gymnasiet.
Detta är en sån kväll när jag klickar mig fram från artist till artist och lyssnar igenom hela spotify och saknar siestafestivalen så mycket att jag borde gömma mig under min säng tills det blir juni 2012.
Detta är en sån kväll som känns lite lycklig och lite vemodig, en sån kväll när jag tänker efter och tillbaka och frammåt och hit och dit lite för mycket.
Detta är en sån kväll som är kvällen innan malmöfestivalen börjar och jag tycker att det hade varit en bättre festival om alla vuxna åkte iväg och alla andra stannade kvar och tältade på gågatan.
Detta är en sån kväll när Adam kommer hit om tjugo minuter och jag tänker att han ska få hjälpa mig med mina kvällsprojekt samtidigt som jag bjuder honom på chips och vi lyssnar på jättefin musik.
Detta är en sån kväll när spellistan nummer sju för juli månad blir offentlig: #7 (Och jag tänker att den är jättekort och kanske inte alls jättebra egentligen)
Detta är en sån kväll som jag tittar igenom gymnasiekatalogerna och tänker snälla snälla snälla låt mig bli som hon. Detta är en sån kväll när det luktar kvävd bäver (som Linnea sa) i mitt badrum för att avloppet är aningen krassligt. Detta är en sån kväll när jag inte kan hitta orden för att beskriva hur fint detta är och tacktacktacktack så hemsk. Du är så jäkla fin och jag har inte vågat tacka för jag är rädd att jag ska säga fel nu när du har skrivit det finaste jag läst. Och jag älskar dig.
Detta är en sån kväll när jag är så JÄKLA glad för jag har fått en jättefin norsk brevvän och det är så himla fint med brevvänner och jag känner mig som världens lyckligaste!
Tack för mig.
/m

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-08-19 12:01:10

åh vad glad jag blir, tacktacktack! <3

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-08-19 15:57:52

du skriver så fint.

Älskar spellistan. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela