postcardsfromx

Jag hade hoppats på något, hoppats på något<3

Publicerad 2011-02-02 17:09:19 i

Sitter här och tittar på klipp från Håkan Hellström konserten jag var på i höstas.
Shit, det var nog det bästa jag har varit med om. Borde göra en massa läxor, men hur ska man kunna koncentrera sig på det när Håkan är precis framför en? Åh. Jag minns inte hur det började. Men tack gode gud att det gjorde det i alla fall.
Det finns ingen som förstår mig så bra som Håkan när det är sent, hopplöst, alldeles för kallt och tårarna inte slutar rinna.
Jag bryr mig inte om att folk stoppar mig i ett pop/emo-tonårs fack bara för att jag skriver Håkan citat på mina converse. Jag bryr mig inte om att Håkan hysterin kan vara så otroligt fånig och till gjord i andras ögon.
För mig är det bara kärlek. Så sjukt underbar kärlek som jag delar med så många andra. Man kan inte fatta hur det är om man inte är där själv. I kärleken alltså.
Åh.
/m

Kommentarer

Postat av: Adam

Publicerad 2011-02-06 11:15:38

nailed taht one! <3 Håkans musik börjar där allt annat upphör.

Postat av: moa

Publicerad 2011-02-07 16:43:25

and you nailed that one to!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela