postcardsfromx

many years practice of speaking in hushed tones

Publicerad 2011-03-01 00:32:03 i

[klicka på bilden för att se källan]
Det är så himla roligt när jag får kommentarer av folk som jag inte ens vet vem dom är. Det har hänt tre, kanske fyra gånger, men jag blir jätte glad. Det känns så konstigt på något sätt. Hur hittar ni hit? Jag har bara sagt till kanske tio personer att denna bloggen existerar (okej, jag skrev det på bilddagboken också), men så ändå så läser främlingar. Det är väldigt häftigt! Ville bara säga det, att jag blir så himla glad alltså.
Nu ska jag sova för klockan är halv ett och jag börjar tio över åtta imorgon...

puss!

Kommentarer

Postat av: Sofie i San Francisco

Publicerad 2011-03-01 07:16:32

Jag hittade hit via niotillfems kommentarer. Letar alltid efter nya bloggar att läsa.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-01 07:54:14

jag läser för att du skriver så himla bra och för att du verkar som en asskön typ

Postat av: Miranda

Publicerad 2011-03-01 15:50:04

Jag önskar att det var folk jag inte känner som kommenterade min blogg också. Det har faktiskt hänt någon enstaka gång :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela