postcardsfromx

I miss u so much I wuld like to lie beside you grandpa

Publicerad 2011-01-15 01:49:15 i

Jag har tänkt på en sak. Att när det är jobbigt och gör ont och man är ledsen så känns det verkligen. Det känns i magen och gör ont i hjärtat. Det är konstigt, för det som är psykiskt blir fysiskt. Men L sa att det som är fysiskt brukar gå över, om man slår sig på armbågen liksom. Så då borde det psykiska gå över också, efter som det har blivit fysiskt. När jag är ledsen och sitter vid datorn brukar jag kolla på fina bilder, ni kan också få göra det.
Bilden hittade jag här
Denna bilden hittade jag här, jätte fin!
Söta, fina, underbara Miranda skickade denna till mig<3

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2011-01-15 13:50:17

Så fina bilder. Puss på dig moa <3

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-01-15 13:53:39

gullunge, älskar dig över hela mitt hjärta. Och lite till <3

Postat av: Miranda

Publicerad 2011-01-15 17:49:58

Fint att du la upp min bild. Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela