postcardsfromx

S¡esta!

Publicerad 2011-01-31 23:21:38 i

Tänkte försöka skriva ett inlägg om hur mycket jag vill till siesta för att vinna en biljett.
Vet inte hur jag ska börja för det bara bubblar i mig nu.
Det är så himla kallt ute nu, men jag låtsas att det är varmt.
På siesta kommer det vara varmt, det kommer vara så att man kan ha shorts på sig.
Hoppas jag, för jag minns inte vad det ska vara för väder på vilken årstid.
Peppar inför vår nu i februari...!
Jag ska i alla fall ha shorts på mig, och linne.
Jag peppar inför bussresan
Jag peppar inför armbandet
Jag peppar inför tält uppsättning
Jag peppar inför lera och festival myter
Peppar inför allt vad festival är
Peppar så mycket (att det är lite svårt att skriva om det) inför alla artister.
Peppar som hårdast för det.
Åh gud. Kan inte ens tänka på hur underbart det kommer bli.
(och förlåt för att jag valde de låtar alla känner till, men jag älskar dom. Eller varför förlåt egentligen?)
Det kommer blir bättre än allt annat. Det kommer fullständigt äga ut allt annat som sommaren kommer ge mig.
Önskar att det vore festival nu.
Inte kall efter vinter.
Så himla onödigt.
Kan det inte vara sommar året om? Nåja, nu är den här snart iallafall.
Tur att februari bara är 28 dagar denna gången, annars hade det nog inte gått!
puss!
/m

Kommentarer

Postat av: Miranda

Publicerad 2011-01-31 23:55:33

Jag håller med dig jätte mycket! Längtar! <3

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-02-01 18:01:36

Bara 28 dagar! YeaH! SIESTAPPEPEPEPEPEP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela