postcardsfromx

Don't play my cards, that's just stupid

Publicerad 2011-01-30 21:40:58 i

Jag har nya shorts, man ser inte riktigt hur fina dom är för min webbcamera är kass. Men fina är dom!
Det har flyttat in ännu fler djur på mina fingrar
Från vänster:
En liten uggla med konstig svans
En stor uggla
En ren med stora horn
En kanin
Och till sist en räv
Ganska trevligt tycker jag!
Har förövrigt haft en underbar helg och önskar att alla helger vore såhär,
helt oplanerade men helt underbara!
Försökte förstå mig på blogg koder som gör att man kan ändra designen,
det gick sådär...
Nu ska jag gå och skriva massa svenska texter som är försenade.
Jag har verkligen världens tråkigaste blogg.
/m
ingenrubrikidag

Kommentarer

Postat av: Miranda

Publicerad 2011-01-30 23:52:53

Nejdå, jag tycker om din blogg :) Tack än en gång för den fina helgen. Puss & Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela