postcardsfromx

det finns dagar som idag, hopplösa dagar då jag vaknar som ett vrak

Publicerad 2011-07-15 14:53:39 i

Dricker O'boy, har ingen aning om vad jag har lust att lyssna på. Tips? Passar lillebror idag, men jag är jättedålig på det för jag kommer inte på något kul att göra. En sån dag som sniglar sig fram. Klockan är bara tio i tre. Imorgon åker jag till landet och firar låtsaspappas mamma. Det ska bli skönt att komma dit igen! /m



kan du inte bara låta allt bli bra nu? sluta fucka upp allt universum.

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2011-07-17 20:43:58

den svenska björnstammen - vart jag mig i världen vänder

kapten röd - saknade vänner

ison & fille - galen

dessa tre lyssnar jag på hela tiden nu, haha :)

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-07-17 21:05:37

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/sondag-dagens-blogg-2.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela