postcardsfromx

bara för att det är så himla ointressant

Publicerad 2011-03-25 18:25:22 i

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 14
Vilken klass gick du i? - 8D-mu
Vad hade du för hårfärg? - Brunt
Hur lång var du? - 180
Vem var du kär i? - isak
Vad brukade du göra på fritiden? - pussas och mysa med mina kompisar
Vilka umgicks du med? - vänner och min pojkvän
Hur såg du ut? - basiclinne, tights och så grå lång kofta på det, väldigt orginellt jag vet.
Var allt bättre då? - på ett sätt, men på andra sätt inte.

Nu:
Hur gammal är du? - 15
Vilken klass går du i? - 9D-mu
Vad har du för hårfärg? brunt
Hur lång är du? 181,5
Har du någon pojk/flickvän? Nej
Vem är du kär i? - ingen
Vad brukar du göra på fritiden? - sova, äta, umgås
Vilka umgås du med? - eliten
Hur ser du ut? - jättejättelång, brunt halvlångt hår, ganska normal?
Vad ska du göra imorgon? - fika? 
Vill du göra just nu? - sova och vakna jättepigg och jättesnygg
Åt du senast? ett grönt äpple
Är närmast dig som är rosa? en origami vikt boll

Har du..
Kysst någon? yes
Sovit brevid någon av samma kön? Jadå
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Slagit ner någon? självklart, hårding här
Ljugit för en bra vän? ja
Svikit någon? säkert.
Fuskat på prov/läxförhör? Ja

Vem:
Kramade du senast? - ylvis?
Sov du hos senast? - anna
Kan du lita på till 100%? - familjen och några fler
Är den finaste personen som finns? - julia roberts
Vill du vara med just nu? - nugatti
Ringde dig senast? - papi
Skickade ett sms till dig senast? - nicole
Skickade du ett sms till senast? - johan

Vad:
Drack du senast? vatten
Köpte du senast? minns inte...
Gjorde du igår? åt våfflor (jag vet, en dag för tidigt) 


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du har sårat nån så de börjat gråta - jag vet inte, men jag tror det.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja
Jag har fuskat i ett spel - nä, jag bara är bäst på alla spel
Jag har struntat i ett prov - ja.

DÅLIGA TIDER
Jag kan inte svälja piller - klart jag kan!
Jag har tagit mediciner mot depression - nejnej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nä
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - nä, jättesorgligt. men så fint också-
Jag har sett någon dö - nä.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - jae
Någon nära till mig har begått självmord - nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela