postcardsfromx

utkast från februari(?)

Publicerad 2011-03-23 15:46:04 i

Idag har jag
- inte gått i skolan
- gått till bibblan utan smink
- känt mig vacker
- gått in i en blomsteraffär och luktat lite
- pluggat kemi
- lånat två böcker
- lyssnat på vårmusik
- lagat omelett
Det var så härligt. Jag behövde verkligen en sån här dag. Det var sol och jag gick utan smink mitt på gågatan och kände att det var så enkelt. Mitt i allt trubbel så kunde jag ta en paus och det var så himla skönt. Man behöver definitivt ta pauser. Även om läxorna och alla måsten hänger över en hela jäkla tiden måste man få lov att ta en paus och tänka lite på sig själv.
/m

Minns känslan när jag skrev detta inlägget, men minns inte varför jag inte publicerade det. Hur som helst, här är det!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela