postcardsfromx

What what mama saw, it was against the law

Publicerad 2011-03-19 15:46:30 i

Har mixtrat lite med bloggens design, inte för att jag är särskillt bra på dom där konstiga koderna... Men ja, det får vara så här ett tag! Idag är det så hima fint väder så jag ska ut nu och älska våren tillsammans med fina L och kanske flera. Det är super vårigt, solen skiner och längst ner i min trädgård är det mest gult av vårblommorna. Himlen är ljusblå, eller ja... det var det fast nu är den nog mer vit. Knopparna blir fler och fler. Temperaturen pendlade mellan +5-6 när jag åt frukost och även om det är svårt just nu så kan jag inte låta bli att le idag.
/m

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-03-28 20:21:56

ibland tänker jag såhär, att du kanske är den finaste personen jag vet. sen tänker jag att nej inte kanske, du är. den allra finaste bästa som finns i världen. åtminstone min värld. nej, hela världen. ja, hela.

Postat av: anna

Publicerad 2011-03-28 20:22:18

träffa mig snart, hjärta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela