postcardsfromx

friday i'm in love

Publicerad 2011-10-16 14:34:05 i

Hej, vill bara berätta om världens bästa helg som har infunnit sig mellan den 14-16 oktober.

Fredag: Jag och pappa gick till konsert huset och lyssnade på MSO som spelade film musik. Det var jättefint och jag träffade världens snyggaste kille. Efter det lågjag i soffan och tittade på skins med Linneaoch Nicole hela natten (okej, jag somnade typ direkt). Älskar dom så jävla mycket.
Lördag: Vaknade med de finaste tjejerna och åt pannkaks frulle. Adam ringde och gav mig en spontan gratis resa till Köpenhamn över dagen. Världens finaste!!! Så vi gick på Ströget och åt pizza och allt var så jäkla bra. Vädret var helt fantastiskt. Sen tog vi en tur till Christiania och tittade runt men det var ju ganska skabbigt. Så vi åkte hem. Sen träffade jag min fina Anna och Jesper och gick runt och hittade världens (nu menar jag världens) snyggaste kille på Burger King. Det var helt sinnessjukt så jag behövde gå in och köpa pommes och en cheese. Och sen behövde jag gå in igen och köpa vatten. Sjukt snygg alltså. Sen gick Jeppo hem och jag och Anna cyklade till Kirseberg. Sen snurrade vi runt där och hånglade lite och sen somnade vi halv tre i hennes säng

Söndag: Vaknade med Anna, hade världens bästa frukost. Hennes lillasyster lagade pannkakor och vi fick. Så sinnessjukt gott och så spelade vi temple run. Skitkul! Sen cyklade jag hem. Duschade och här är jag. Lyssnar på Prince och äte lite. Klockan fyra blir det rollder derby träning! Jag peppar ihjäl mig! Det ända som suger med alltihopa är att jag har 100% läxor som jag inte har gjort. Ska göra det nu då.
puss! /m

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-10-16 16:23:47

du utelämnade alla gobitarna ahhahahahahaha

Postat av: hanna

Publicerad 2011-10-17 18:15:54

åh tack. tack.tack.

Postat av: Liv

Publicerad 2011-10-17 19:22:35

hej, så jävla fin blogg

asså jag fattar inte blogg.se, hur fan får du den så fin ? jag blir emo avunsjuk :(

hihi

Postat av: © sarastille

Publicerad 2011-10-18 16:54:47

Anmäl dig till Dagens Blogg hos mig och ta chansen att bli länkad inför tusentals besökare! :) ha en bra dag



http://sstille.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-torsda.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela