postcardsfromx

17 år och alldeles underbar

Publicerad 2011-09-07 16:22:11 i

För ett år sen i maj (!?) gick jag på en Billie the vision and the dancers konsert med ett gäng fina människor. Den kvällen träffade jag en person som skulle komma att förändra mitt liv. En person som har lärt mig så himla mycket om livet och om att känna, en som har snurrat med mig i parker, en som har hållt min hand överallt, en som har skrivit så många underbara saker till mig. En själsfrände. En andra halva, en underbar kompis. Anna heter hon. Och idag fyller hon 17 år och jag firar!!!! GRATTIS ÄLSKADE VÄN!
/m

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-09-07 21:25:15

Det tror jag med!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela