postcardsfromx

för många ramlande flickor ramlar förbi, för många ramlande sängar att ramla i

Publicerad 2011-09-15 23:50:07 i

Här sitter jag med mitt vatten och min mössa.
Det är så himla extremt fantastiskt roligt för ni är 37 stycken idag. Och har varit runt 20 i nästan en vecka nu. Det hade varit så roligt att veta vem ni är. Fastän jag nog känner ganska många av er som läser. Men ni som jag inte känner (om ni nu finns), kan ni inte skriva en rad om vem ni är, eller om vad som helst? Hade varit så himla fint! Fast bara om ni vill och orkar.
På lördag blir det roller derby bout igen. Här hittar ni evenemanget om ni skulle vlija gå. Jag är taggad till max!
Sen klass reunion och det känns väldigt fint. Nu måste jag nog sova, fast det känns sjukt överskattat och jag vill hellre ligga i min säng med en kopp te och skeda med mina finaste vänner. Men det får bli en annan dag. Eller jag ska nog göra allt det där fast ensam. Puss!
/m

Kommentarer

Postat av: denkingigastekingensking

Publicerad 2011-09-16 14:08:57

kingigt inlägg!

Postat av: deskriptiv

Publicerad 2011-09-17 19:46:30

jag känner inte dig och följer din blogg! Bor på västkusten, 17 år, tycker om bloggar, foto, musik, mer musik och lite sånt dära ungefär :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-25 18:21:42

Hittade din blogg helt random och jag och min vän skrattade så att vi nästan sprack när vi kollade på alla roliga små klipp av aaron johnson som du har gjort (?). Jättekul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela