postcardsfromx

Goder morgon

Publicerad 2011-09-06 08:17:00 i

Här sitter jag med min morgonmüsli och en hinkstor kopp te. Klockan är 08:11 och jag måste sticka senast halv. Idag är en jättechill dag, börjar 09:00 och slutar 13:10, man tycker ju att det borde gå att hålla ut. Men jag har ingen lust att gå till skolan idag. Jag vill ligga hemma i trädgården och lyssna på Håkan, inte stängas in i ett torrt rum med dålig luftkonditionering... Men trots det är skolan faktiskt väldigt bra och jag gillar klassen. Vet att jag inte har bloggat så mycket om skolan, men vet inte heller om det är så intressant? Vad vill ni läsa om här? Jag vet att ni "bara" är 14 på bloglovin, fast ofta runt 20 och uppåt här! Så någon kanske har ett önskemål? Hur som haver, vi hörs mer i eftermiddag. Denna bloggen ska bli bra, puss!
/m

Kommentarer

Postat av: paula

Publicerad 2011-09-06 13:24:50

jo berätta mer om skolan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela