postcardsfromx

tisdagslista.

Publicerad 2011-09-13 19:59:01 i

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)

I skolan dårå. Att jag blev klar med labbrapporten igår fast den inte ska vara inlämnad förrän på fredag. Att jag gick ut grundskolan med bra betyg. Att jag fick änglastipendiet i sexan. Att jag hade jobb förra vintern. Att det går relativt bra?

Vad ångrar du i livet (om något)?

Att jag inte sa till när jag skulle och att jag var så himla elak i fyran.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?

Oj, absolut ingen aning. Men hatar när dert går rykten om att man är på g med någon, allt blir så pinsamt då.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

Hopps på dr.martens! Annars kanske min röda duffel?

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?

Min röda duffel! Från monki.

Har du någon oanad talang?

Att jag kan busvissla? Eller nej, det är jag ganska bra på att skryta om. Men att jag kan (om jag får öva lite först) gå ner i brygga baklänges.


Vad gjorde du i helgen?

Fredag: Fest. Lördag: Filmkväll.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

Göra spanska läxan, komma ikapp med matten, städa så att jag kan sova i mitt eget rum, gå på klassreunion, åka massa rullor!

Vad har du på dig just nu?

Inget babe :* Nej, bara skoja svarta byxor, linne och bästa koftan.

Senaste låt du lyssnade på?

I will follow you into the dark, konstigt nog. Har inte lyssnat på den på jättelänge.

Bästa skönhetsknep?

Oj, har inget. Är så dålig på sånt.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Jeans som sitter ganska tajt och sen häng. Samt kofta.

Och fulast?

Badbyxeshorts. Vem kom på dom?!

Vem saknar du?

Siri och Ylva<3


Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Ingen aning. Alldeles för svårt.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?

Sandra Beijer, Flora och JK. Rowling

Bästa filmen nånsin?

Whip it eller Titanic

Bästa boken nånsin?

Harry Potter sjuologin (säger man så?)

Vilka tidningar läser du?

Sydsvenskan.. Men knappt det.

Vad önskar du att du var bättre på?

Rullor.

Är du religiös?

Nej.


Vad är din största rädsla?

Att mina kompisar eller att någon i min familj ska dö.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Ingen brukar vara särskillt elak. Men jag blev kallad hora några gånger i mellanstadiet, och då var det nog det elakaste jag

Om du får barn vad ska du döpa dom till?

Faktiskt ingen som helst aning, tänker inte så mycket på den tiden.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?

En hippie husvagn. Fast jag vill inte ha någon bil.

De tre finaste sms du fått i år?

Har inte kvar dom. Men fina kärleksförklaringar som betyder så himla mycket.


listan kommer härifrån

/m

Kommentarer

Postat av: Miranda

Publicerad 2011-09-13 21:44:58

Vilken himla fin lista. Jag saknar "oss" Moa. Förresten, jag kan gå ner i brygga (ibland)!

Kram!

Postat av: thelma

Publicerad 2011-09-21 19:04:07

snor den! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela