postcardsfromx

I was slicing up an avocado when you came up behind me

Publicerad 2011-09-22 15:02:52 i

Något som gjorde dig glad igår?
Att åka rullor, ramla och ta mig upp igen.

Humör just nu?
Tillfreds med att snart sätta på kaffe och lyssna på nya favoriten (You put your arms around me), så alltså glad!

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen? Blev väckt av Jonas som skrek på mig för att han trodde att jag hade försovit mig.

Vad gjorde du för femton minuter sedan? Satt på toaletten tror jag...

Vad du ser om du tittar till höger?
24 skivor, en CD spelare och lite kokböcker i en vit bokhylla.

Vad gör dig glad just nu?

Att det har varit en bra vecka, att jag är lite pirrig trots att jag inte är kär.


Hur vädret är hos dig just nu?
Soligt, blå himmlen och 16 grader varmt!

Vad var det senaste du åt?
En röd klubba och sen tuggumi (räknas det?)

Bästa glassmaken?
Inte choklad iallafall, äckligaste glass smaken.

Sover
du tungt? Tror det ja, fast jag vaknar alltid av väckarklockan.

Drömmer du mardrömmar?
Nej, inte vad jag minns. Inget jättejobbigt iallafall!

Hur många kuddar sover du med?
Hos pappa två, hos mamma fyra!(!!!!!!!!!)

Snarkar du?
Ja, sådär med öppen mun snark allafall.

Favoritkläder?

Halsduk.

Favoritgodis?
Lakrits!

Höger-eller vänsterhänt?

Höger, vill lära mig skriva med båda dock!

Stjärntecken?

Vågen.

Vad längtar du efter mest just nu?

Mina storasystrar.

Klicka på bilderna för att komma till källan.

Listan är stulen av Flora.



Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-09-23 20:03:24

hahahaha ändå

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-24 11:26:37

sv: ååh det var verkligen inte med mening ♥

Postat av: hanna

Publicerad 2011-09-24 12:47:47

åhmen tack. dör tack.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela