postcardsfromx

heejej

Publicerad 2012-02-06 21:43:03 i ✩✬✯

Vad heter du? moa
Vart bor du? crime city (malmö)
Trivs du där? Ja, faktiskt!
Brukar du läsa horoskop? Om jag kommer över dom, det är jättekul!!
Har du körkort? näe
Äger du några Converseskor? jes
Favoritdjur? Dinosaurie, blåval/beluga eller giraff
Vad spenderar du dina pengar på? Vet inte, men dom tar alltid slut.
Senaste konserten? Oj, något på Malmöfestivalen. Minns inte vem, men allt var fett!
Festar du mycket? Minst av alla jag känner tror jag, men det är lagom för mig
Sprit, cider, vin eller öl?
sprit för faen
Brukar du bli för full? ibland,
Antal kuddar i sängen? 100
Kan du baka bullar? nej, sämst på att baka
Har du varit med i scouterna? nej
Bläck eller blyerts? bläck
McDonald’s eller Burger King? burger king, för det jobbar en skitsnygg kille där! + godare pommes
Är du allergiskt mot något?
Äger du ett busskort? ja, helt bananas är det
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? den tjockaste
Hur ser du ut idag? 1,82cm, brunt kort hår och jättejättesnygg

Har du haft sex idag?
Nästa mål i ditt liv? Klara två veckor och sen ha lov och sen teaterperiod(<3)
Vad såg du senast på tv? gLee
Hur svarar du i mobilen? hallå?
Vem ringde du senast? My!
Vad sa den du ringde? Hon svarade inte..
Antal timmar sömn inatt? inte alls många, 6st
Vad innehåller din favoritnattmacka? smör, avocado och örtsalt

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: tror inte det, men jag brukade berätta alla mina hemlisar för min hund när jag var 12.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Minns inte såfall.
Är du ensam nu: ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: känns som markolio, men jag har inget underlag för det.
Vill du gifta dig: nä, eller jag vet inte. men jag vill ha festen!!
Vill du ha barn: ja klart!

FAVORIT...
Rum i huset:
badrum hos pappa typ, och mitt hos mamma.
Typ av musik: bon iver, håkan hellström, d'angelo, veronica maggio och sånt som är oseriöst läskigt bra att dansa till
Månad: sommarmånad
Sten: safir
DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit:
pyttelite
Köpt någonting: nepps
Varit sjuk: nejj.
Sjungit: lite.
Sagt “Jag Älskar Dig”: nej.
Velat säga till några att du älskar dem: nä, eller asså inte utöver det vanliga
Träffat nån ny person: nope
Saknat någon: ja.
Kramat någon: jajaja.

SENASTE...
Låt du hörde:
Old pine-Ben Howard
Film du såg: The hills have eyes
Drink du köpte: aldri köpt
Sak du stal: minns inte!
Mat du åt: knäckebrö
Gången du åt en korv: två veckor sen

FÖRSTA
Första bästa kompis:
Inez
Första inhandlade skiva: Säkert något coolt, men jag minns inte.
Första förälskelse: Isak.
Första piercing/tatuering: Näsvingen
Första fiende: ojoj, har nog ingen.
SENASTE
Senaste människa du slog:
Adam tror jag..
Senaste stora bussresa: Alla är stora på sitt sätt
Senaste dusch: Igår morse
Senaste irritation: liveeeet
Senaste glass: Daim och vanilj
Senaste skjortan du haft på dig: Pablos
/m

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-06 22:43:11

bort med första begravning nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela