postcardsfromx

8 saker jag tycker om

Publicerad 2012-01-10 19:51:15 i Fotografier

1. Denna låten, varje dag, alla tillfällen, när som helst.
+ Prince.
Det finns nog ingen sexigare man i denna värld.
2. Dinosaurier, främst den som heter brachiosaurus. Så här ser den ut!
3. Min familj, fast på denna bilden är bara jag, mina syskon och vår hund.
4. Roller Derby, vad vore jag utan liksom?
5. Musik. Men det gör väl alla? Fast jag tycker om det extra mycket.
Här kan ni hitta typ allt jag gillar:
1 spotifyprofil
2 spotifyprofil
6. Att vakna med solen i ögonen på sommarlovet och så är det sommarlov och man har inga planer, fast man vet att man ska till havet och sen på fest i en park. Har inga bilder på detta. Men jag ska ta det nu på sommarn, lovar.
7. Titta på filmer med mindfuck slut, t.ex. Shutter Island och Fight Club. Det blir så jäääävla mycket bättre film då!
8. Mina vänner, alltså. En bild säger mer än 1000 ord..
Ni är finast, allihopa<3
/m

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-01-15 23:22:55

åh, prince är väldogt, väldigt...attraktiv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela