postcardsfromx

28 juli

Publicerad 2012-07-28 19:03:13 i ✩✬✯

Hej till er som fortfarande är här. Förlåt för sämst uppdatering, men det blir så ibland. Har haft bäst/sämst sommarlov. Saker har gjort så fruktansvärt ont och varit så fruktansvärt bra. Har fått en varm kille som lagar vit fisk med stekta grönsaker till mig mitt i natten när jag är ledsen. Förlorat min andra halva, och det gör så ont att jag inte säger mer om det. Ville bara skriva här och tala om att jag lever, i allra högsta grad. Jag heter moaknaevelsrud på instagram för er som har det, om ni hellre vill titta där. Hoppas att ni mår bra, saknar detta nu när jag tittar in igen, är ganska kult med blogg faktiskt. 
Puss och kram på er.
/m
 

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-07-28 20:31:22

Älskar dig. Allting kommer bli bra tillslut, och blir det inte bra så är det inte slut än. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela