postcardsfromx

jag lever på impuls nu

Publicerad 2011-12-19 22:12:12 i ✩✬✯

Sån kväll som är för bra föra att avra sann. Vi (jag, arvid, linena) satt i Linneas  nya lägenhet och drack te och provade att sitta på alla konstiga ställen för det fanns inga möbler och tänkte ut alla bra ställen att ha sex på. Sen gick vi ner och åt potatismos och jag lyssnade på i wanna be your lover på repeat hela bussresan hem. I övermorgon är det jullov. Jag mår så galet bra!!!!!!!!!!!!!
puspuspuspuspuspuspuspuspuspuspuspuspus /m

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-12-20 04:10:04

som jag dör så jävla mycket varje gång när du skriver att du mår bra.

Du är så jävla fin och så jävla bäst.

Jag blir så sjukt glad när du mår bra.

Tack för ikväll. Jag älskar dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela