postcardsfromx

Söndag

Publicerad 2012-12-30 18:33:01 i ✩✬✯

Dagens humör: Tröttttt

Dagens vill ha: Lite motivation!!!!!

Dagens klädsel: Stumpbyxor oxch min nya Frippe tröja.

Dagens planer: Sova mera middag igen. Pussa på min kille.

Dagens måltid: På kvällen? Hörde Jonas säga att han hade tagit fram fisk. Men sen sa han också att inghen ville nog ha, så jag vet inte riktigt.

Dagens saknad: INEZ!!

Dagens frisyr: Nytvättat och utsläppt. Skoja, har världens finaste hästsvans. Dom blir så bra nu när man har precis förbi fullängd på håret!

Dagens borde: Skriva kulturdagbok. Köpa festprylar.

Dagens godis: B 'n J glass 

Dagens tråkigaste: Att jag är så himla trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela