postcardsfromx

B-day girl

Publicerad 2011-04-08 15:36:45 i

Idag fyller L år.
L har världens lenaste axlar för hon har en avancerad duschnings process.
Hon har världens coolaste rum som inte bara är ett rum.
Jag gillar att sitta med henne och hålla hennes hand och det är nog det vi gör mest.
Hon är väldigt bra att sitta och klaga med och det är väldigt bra att ha just en sån vän.
Hon vill bli musikal artist och det tror jag och hoppas jag att hon blir.
Fett med folk som har stora drömmar och faktiskt tänker följa dem.
Hon är förövrigt en av mina bästa vänner.
Jag älskar dig, puss!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-04-08 15:39:48

Söte!

Jag älskar dig Moa. Du är så himla bäst.

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-04-08 15:59:10

Så himla fint skrivet. Grattis till Linnea! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela