postcardsfromx

Hejdå sommarlov

Publicerad 2011-08-22 00:22:52 i

Sista dagen av sommarlovet är kommen. Det känns sådär. Det känns jätte konstigt att börja i en ny klass och jag tänker bara på hur bra min förra klass var. Och jag är helt övertygad om att vi hade något som ingen har haft. För 9D har satt sina spår och jag skulle inte vara den jag är om jag inte hade gått i den klassen. Och framför allt, jag hade inte varit den jag är om jag inte hade haft mitt underbara kompisgäng. Dalby<3
Så jag vill bara tacka er, för att ni är något av det bästa som hänt mig och utan er hade jag inte överlevt högstadiet. För det fanns alltid någon, eftersom vi var 8 stycken. Så det gjorde inget om någon var sjuk för man blev aldrig ensam. Och jag ska aldrig glömma alla gånger vi har haft filmkväll och hur trygg jag känner mig med er. Ni är verkligen finast och jag hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder för mig. Och nu kommer jag nog börja gråta om jag fortsätter.
Jag älskar er för evigt.
A
lla bilder är från facebook och här är en lagom vemodig låt.

Kommentarer

Postat av: Inez

Publicerad 2011-08-22 08:07:55

Moa, vi var 38 stycken som fanns där så man aldrig var ensam <3

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-25 16:25:29

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela