postcardsfromx

Önskelista

Publicerad 2011-08-31 12:35:57 i

Nu är det lite mer än en månad kvar tills jag fyller år och då får man faktiskt börja önska sig lite. Här är min önskelista (en ganska orealistisk)
Dr. Martens, kan inte tänka mig några finare och bättre vinterskor.
Ett likadant halsdand med en Time turner som Hermione har i Harry Potter och fången från Azkaban.
En Gryffindor halsduk.
Detta önskar jag min nog mest. Ett par rullor. Åh. Så kan jag äntligen komma igång!!!
Dom här skivorna
Och självklart lite festivalbiljetter
Klicka på bilderna för att komma till respektive hemsida
Ungefär så! Puss och kram fina vänner!
/m

Kommentarer

Postat av: josefin mandarin

Publicerad 2011-08-31 20:13:50

ska beställa en time-turner så snart som möjligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela