postcardsfromx

kommer sakna

Publicerad 2011-08-29 18:24:07 i

Okej, nu sjunker temperaturen och jag tror att vi lämnar sommaren bakom oss. Det känns ändå helt okej för jag längtar efter höst osv. Fast jag känner mig själv och vet att så fort det blir höst på riktigt så kommer jag vilja lägga mig ner och sova till våren för jag kan aldrig vara nöjd med någon årstid. Men då har jag denna super låten. Den får mig att vilja hoppa upp och ner och hit och dit och bli kär i livet, så den ska jag lyssna på.
Jag har haft världens bästa helg och ni ska fåå höra mer om den en annan gång. Just nu har jag skippat teatern för jag var så trött och hade massa ångest för de två finaste personerna på helt jorden lämnar mig på torsdag. Mina systrar flyttar ut. Jag är ungefär en fjärdedel mig och tre fjärdedelar dom. Och jag älskar dom så inihelvetes mycket och vill bara lägga mig ner när jag tänker på att jag inte kommer se dom på jättelänge. Siri, hon som är störst ska till Nya Zeeland med sin kompis Stina i ett halvår MINST, och Ylva ska till London på obestämd tid. Jag hatar att dom ska åka, fast jag är ju glad för deras skull. Men jag kommer sakna dom. Så sjukt mycket. Dom är verkligen de finaste systrarna på hela jorden och dom har varit helt underbara mot mig alltid. Förstår inte hur det kommer bli utan dom. Jag kommer bli ensambarn hemma hos pappa och "bara" ha min lillebror hemma hos mamma. Men det kommer väl gå, som det alltid gör. Och dom kommer ju faktisk hem.
PUSS
/m

Kommentarer

Postat av: Inez

Publicerad 2011-08-29 21:33:51

sen när du känner dig extra systerlös hos pappa bor jag bara en minut bort om jag springer fort. och det gör jag

Postat av: Siri

Publicerad 2011-08-30 11:37:11

Fina fina fina Moa!!! jag älskar dig så mycket att du inte kan förstå, lovar att skicka hundra vykort och brev och spännande grejer, puss darling

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela