postcardsfromx

Jag känner ingenting aldrig igen bejbi

Publicerad 2011-01-21 17:17:53 i

bild: me
Vill ha sommar så himla mycket att jag inte vet vad jag ska göra.
Jag går runt och låtsas att det redan är det.
Lämnar jackan i skåpet och överlever på tunna koftor.
Jag sparkar på isen så att den går sönder och snabbare ska smälta.
Idag kändes det riktigt vårigt. Fast kallt som 17 ändå.
Men varje gång man börjar hoppas är det alltid någon som säger
"Det kommer komma mer snö, förra året snöade det i April."
Fy.
Längtar så fruktansvärt mycket till att cykla ner till stranden och bada.
Grilla på kvällen, cykla överallt, inte ha halsduk, gå barfota och äta frukost ute.
Man blir så jäkla isolerad på vintern. Man kan inte göra något känns det som.
Igår var jag på öppet hus på Heleneholm.
Nu börjar gymnasievalet på riktigt, för vi fick hem inloggnings uppgifter härom dagen.
Fråga inte vart jag ska gå, för det vet jag inte.
/m

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2011-01-21 19:13:18

Jag vill också! Så hårt... Sommar... Värme.. Sena kvällar och varma nätter, kan det bli bättre?

Postat av: Miranda

Publicerad 2011-01-22 01:31:05

Sommar sommar!

Postat av: anna

Publicerad 2011-01-22 17:51:01

du ska gå där det finns kärlek <3

älskarej min fina

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-01-22 20:51:41

sommar lätt <3 Jag ska skriva ner sommmarplaner, och kollektivsplaner och bara peppa och hoppas! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela