postcardsfromx

moa tipsar

Publicerad 2011-06-23 23:49:42 i

Feministbloggen

Filippa har världens bästa blogg. Feministbloggen. Hon bloggar om det som jag egentligen vill blogga om men inte finner ord för. Hennes blogg är otroligt inspirerande och hon får en att öppna ögonen ordentligt för vårt mansdominerande samhälle. Och hon ger sig aldrig och har olika projekt pågång hit och dit.
Helt fantastisk tjej! Läs!!!

Flora

Flora är så himlans söt och hon tar massa underbara bilder. Lite som en saga att läsa hennes blogg.

Som sagt, jättefina fotografier. Och så skriver hon jättebra alltid! Läs!!

Niotillfem

Sandra Beijer driver den finfina bloggen niotillfem. Det är den bloggen som jag har följt längst. Hon har precis flyttat till New York och bloggar om allt som händer där. Innan bodde hon i Stockholm. Jag tycker att hennes inlägg alltid är perfekta.


Satans söt är hon också!

Läs, ni kommer inte ångra er!

Så, tre fina bloggtips!


Och juste, jag har piercat mig i näsan! Ni får nog se en bild någon gång, för jag planerar att köpa en kamera.
Ha en jättebra midsommarafton<3
puss! /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela