postcardsfromx

en lista.

Publicerad 2011-06-14 17:44:03 i

Namn: Moa Veronica Lykker
Piercingar: Hål i öronen, funderar på piercing i näsan jättemycket
Tatueringar: Nej, men hade gärna haft..
Längd: 181,5 cm (på fullt allvar)
Skostorlek: 42 (också på fullt allvar)
Hårfärg: Brunett, fast nu på sommaren blir det lite solblekt och det älskar jag. Hade gärna varit blondare/blond
Fräknar: Några stycken under ögonen och på näsan, älskar dom!
Motto: Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?
Kär? Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Hade så gärna haft en 1:a mitt i stan eller vid möllan eller vid St:Knuts Torg. Fast jag vet inte om jag hade pallat bo ensam...
Tycker du att du är attraktiv? Ja, ibland men ibland inte alls.
Vilket schampo använder du? Det som finns hemma.
Vilken parfym använder du? DKNY be delicious grönt äpple eller Kate Moss's Kate.
Vad är du rädd för? Spindlar? Att alla ska dö.
Gillar du att tvätta? Njä... Är jättedålig på allt sånt.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja, om man får skrika jättehögt så!

Senaste…
Filmen du hyrde? Minns inte...
Filmen du köpte? Jadu..
Låten du hörde: Måste varit när vi sjöng Uti vår hage på kören idag, om det räknas?
Låten du laddade ner? Har aldrig laddat ner i hela mitt liv! Ganska coolt, fast mest för att jag inte vet hur man gör och då känns det onödigt att lära sig. Klarar mig utmärkt ändå!
Personen du ringde? Min mormor.
Personen som ringde dig? Hihi, mormor.
TV-program du såg? Slö tittar på "Project Runnway" nu
Person du tänkte på? Anna.

Favorit…
Sak att göra: Sitta i min fönsterkarm och dricka kaffe medans jag lyssnar på Janis Joplin och läser/spelar Jewel Quest eller skriver något.
Sport: Roller Derby, helt klart!
Dryck: Kaffe och te.
Kläder: Shorts!
Film: Fucking Åmål och Titanic
Bil: Wolksvagen buss.
Serie: How I Met Your Mother

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Ja, alldeles för mycket.
Gråtit över en flicka?
Ja.

Ljugit för någon?
Ja.
Varit i slagsmål?
Nej.  
Blivit arresterad?
Ja, för inget cykel lyse.
Träffat någon från internet IRL?
Nä.

Antal…
Gånger du varit kär?
Fyra som är värda att komma ihåg.
Gånger ditt hjärta brustit?
En gång tror jag, fast det kanske inte brast. Det tog nog bara slut och det gjorde ont som satan.
Hjärtan brustet på grund av dig? Tror ingen gång. 
Tjejer du kysst?
Mina flesta kompisar... Höhö.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
Går fortfarande i grundskolan. Två dagar till!!
Gånger ditt namn varit med i tidningen?
Några gånger. Kanske två? Eller till och med tre.

Senaste…
Boken du läste?
Läser just nu "Stålar" av Kate Cann
Personen du fick e-mail av? blogg.se
Personen du fick brev av?
Brev från en lågstadielärare som blandade ihop mitt namn med min systers, så egentligen var det brev till henne.
Personen du fick sms av?
Anna
Gången hela din familj åt middag tillsammans?
Oj, hela? Måste ha varit jättelängesen.
Saken du köpte?
Klänning till "balen".

/m

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-15 00:04:33

har du spelat roller derby

?

Postat av: moa

Publicerad 2011-06-15 14:11:48

Jag har inte spelat det seriöst någon gång (än) men jag och mina kompisar har startat ett lag!

Postat av: thelma

Publicerad 2011-06-15 22:11:48

Den snor jag tack tack! Tihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela