postcardsfromx

Detta får mig att vilja spy en aning

Publicerad 2011-11-07 22:01:03 i

Hittade detta på facebook
ALLA TJEJER GÖR TESTET- Är du en riktig tjej? ♥
[♥]Du har fler än 5 nagellack.
[ ]Du har en parfym som kostade mer än 500.
[♥]Du har lösnaglar/ haft
[♥]Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på mobilen
[♥]Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[ ]När du var liten ville du vara en prinsessa.
[♥] Du brukar gå på stan med din mamma.
[ ] Du har haft rosa på ditt rum.
[♥] Du har färgat håret
[♥]Du har slingat håret
[♥] Du har alltid din mobil med dig.(nästan alltid)
[♥] Du dansar vilt när du är ensam hemma. :D
[♥] Du går nästan aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[♥] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan nääääästan
[♥] Du älskar att gå till frisören.
[♥] Du solar hellre än att bada.
Poäng: 12
1 - 5
Är du säker på att du inte är en kille?
du är iaf mer kille än tjej i ditt huvud!
5 - 10
Du är en riktigt pojk-flicka!
du gillar äventyr men även att pyssla.
10 - 16
Mer tjej än vad du är kan du nog inte bli,
du blir till och med kallad fjortis!
Jo men visst, låt oss trycka in könsrollerna lite till. Herregud jag blir så jäkla förbannad, det är helt jävla sinnessjukt.  Obs gärna poängförklaringarna i slutet. Fyfan alltså jag blir så ledsen.

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-11-07 23:14:45

Jag vet!! Såg också det, Vendelas status. Så jävla sjukt! Man mår ju bara illa.

Postat av: moa

Publicerad 2011-11-07 23:25:24

sånt här gör mig himla ledsen.

är himla glad att jag hittat din blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela