postcardsfromx

...och hon är 19:51

Publicerad 2011-11-27 19:51:58 i

Såhär såg jag ut i våras när jag posade framför webbcameran. Fast den är så snygg så vi kan säga att den är från idag
Glad advent osv idag!!! I Malmö är det storm och den heter Berit tror jag.
Jag är lack för att det inte är snöstorm och för att vi inte har någon snö i typ hela Svealand. Och för att julskyltningen idag var riktigt dålig, för det var ca fem stånd varav alla sålde smycken och fårskinn. Sen kanske sju matstånd där alla sålde kött så jag kunde inte äta... Och så har dom kvar dom fula ljusslingorna som lyser med äckligt ljus och jag vill ha tillbaka dom gamla. +jag har nåt konstigt sår i ögat så jag kan inte ha linser utan måste ha på mig glasögon och vara äcklig (därav den gamla bilden) Men jag har ätit mysig frulle och pepparkakor och köpt julte, ljus och deodorant:
(det här är jag, min bästa bild. ur min bästa vinkel som en västernfilm)
Så nu luktar jag jättegott under armarna!
puuuuuuuuss!
/m
ps. vet hur tråkigt det är med webbcam bilder, men någon sa att det var synd att jag inte hade fler egna bilder så jag blev så taggad att jag glömde bort kameran.

Kommentarer

Postat av: i

Publicerad 2011-11-27 23:41:45

kul!

Postat av: My Vestlund ❣

Publicerad 2011-11-29 14:57:55

Finis!

Postat av: Alva

Publicerad 2011-11-29 21:12:58

shit vad fin du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela