postcardsfromx

om gymnasieval

Publicerad 2011-11-20 11:57:13 i

Efter att ha haft för mycket läx- och skolångest för att palla det i tre år till gick jag till SYV. Så gav hon mig en gymnasiekatalog och jag och mamma tittade i den och allt jag tänkte var "helvete heller att jag ska göra om mitt fucking gymnasieval". Men så kom jag på, teater. Så vips kunde jag byta och nu har jag bara teater, idrott och spanska på schemat fram till jul. Och i ter år ska jag få spela teater och ha roligt. Och det känns så jävla jävla jävla bra!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-11-20 21:21:37

Åh. Jag blir så glad!! Det kommer bli så himla bra.

Postat av: Helena

Publicerad 2011-11-22 16:47:48

Sådant är oerhört härligt. När man liksom har gjort rätt val och är nöjd och lycklig med det. Det låter toppen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela