postcardsfromx

lite söndag.

Publicerad 2011-10-23 13:16:03 i


Jag längtar efter:
Lov, höstlov, jullov, sportlov, sommarlov. Ledighet och att pussas.

Jag är ledsen över:
Att jag inte vet hur jag ska göra med gymnasiet.

Jag äter helst:
Kanelbullar osv.

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:
Ingen aning faktiskt. Kankse träningen  idag, för jag känner på mig att jag kommer skada mig. Men det hade ändå varit fett..

Det finaste jag vet är:
Min familj, mina kompisar, när det låter så bra för att någon sjunger falsk (håkan, gnucci banana), höst med soulspellistor, systerskap, min hund, kärleksförklaringar, roller derby, feminism, kaniner.

Jag läser:
Just nu Whip it. Annars läxor.

Jag är galet stressad över:
Alla mina helvetes läxor. Och att jag inte klarar matten.

Jag lyssnar helst på:
Detta just nu. + håkan alltså.

Jag drömmer om:

Att vara 20, plugga något som jag verkligen gillar, dricka vin och äta pasta på balkonger och åka till berlin i en skruttig bil med jättehög musik på.

Jag blir nostalgisk av:
Band, sånna som man alltid lyssnade på när man skulle sova och var liten.

 

alla bilder från weheartit

/m

 

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-10-23 16:48:44

Ska vi drömma tillsammans?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela