postcardsfromx

How 'd you like that?

Publicerad 2011-09-27 22:30:10 i

ph/me
Ikväll väntar jag på att Ylva ska komma. Yes you heard me, HON KOMMER HEM IKVÄLL!! Dör av pepp. Annars lyssnar jag fortfarande på denne och skriver lite. Lyssnar på den på youtube nu så att den inte ska försvinna från min spotify... Om 35 minuter landar hennes plan i Køpenhamn och sen kanske hon är hemma en-två timmar efter det. Alltså det är helt galet när jag lyssnar på låten, så blir jag helt sinnesförvriden. Jag vill skratta och gråta på samma gång. Jag blir lycklig och vemodig och vet inte vad jag ska göra. Den är för underbar för att vara sann för mig.
Puss på tisdagskväll.
/m

Kommentarer

Postat av: Mikka

Publicerad 2011-09-27 23:27:38

Jag såg din kommentar på Sandras Beijers inlägg, det där om sommarminnena. Och så klickade jag in här. Och jag tycker jättemycket om din blogg så nu ska jag börja följa den.

Bara så att du vet liksom. För jag tycker själv att det kan vara väldigt trevligt att veta när folk uppskattar en.



kram.



och förresten, det kommer dyka upp någon som vill pussa dig bara för att. Ha bara lite tålamod. Eller det är vad folk brukar säga till mig iallafall.

Postat av: tygkassar

Publicerad 2011-09-28 16:09:13

Hej är du intresserad av en tygkasse med häftiga texter? Den perfekta kassen som både rymmer laptopen och skol böckerna? Kolla då in http://tygkassar.blogg.se där du även kan special beställa din unika kasse för bara 95kr ! :)

Postat av: M A G D A ♥ HTTP://IMAGDA.BLOGG.SE

Publicerad 2011-09-28 20:28:27

underbar bild!

Vad tycks om min outfit? http://imagda.blogg.se/2011/september/sms-inlagg-2.html#comment

Postat av: julia

Publicerad 2011-09-30 19:20:04

fyfan så snygg bild

Postat av: Mimmi

Publicerad 2011-10-01 12:51:23

åhh, älskar bilden!

Postat av: Ida

Publicerad 2011-10-11 07:13:59

Så himla fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela