postcardsfromx

lite mer sommarsaknad

Publicerad 2011-09-14 23:49:32 i


tio minnesvärda sommarstunder:

ett.
Det underbara sommarjobbet jag hade. Alla tre veckor får räknas här. Mitt jobb var att spela låtar för dagis barn med ett underbart gäng! Hade så himla kul hela tiden.


två. Första kvällen på Siesta. När vi kom dit och fick banden och nästan hoppade fram för lyckan kändes så himlasinnessjuktunderbart mycket. (Räknar det som sommar)

tre. När jag och Linnea såg Håkan, Säkert och The Ark på en kväll. Helt magiskt. Ögonblicket när han spelade Gårdakvarnar och Skit.

fyra. Dagen med mamma, Siri och Ylva på backåkra och sedan ales stenar. Det var en helt magisk dag.

 

fem. Helgen i Norge. Saknar det jättemycket.


sex. Dagen då Ylvis skulle åka. När jag sjukanmälde mig och stannade hemma. Vi lyssnade på Taylor Swift och åt på Burger King.


sju. Kvällen innan Siri åkte. Okej, detta räknas nog inte som sommar, men jag satt på hennes rum och tittade på när hon packade och vi lyssnade på Veronica Maggio och sen stod vi i köket och grät och jag fick springa upp på rummet för att inte dö av saknad.

åtta. När jag och mamma åkte till Ystad och hade en dag för bara oss två.


nio. Sista Harry Potter filmen hade premiär. D-Ö-R.

tio. Slutwalk Malmö 2011. Så jävla bäst. Kommer aldrig glömma känslan.

/m

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-09-15 12:16:18

Åh, jag skulle också vilja gått på Håkan, Säkert o The Ark konserten, måste ha varit så himla bra!

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-15 14:16:49

SV: Tack snälla du! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela