postcardsfromx

lycka

Publicerad 2011-09-21 15:07:23 i

Lova att ni tittar på detta, för det är det abslot finaste jag vet. Här finns låten på spotify. Världens finaste!
Idag hade vi friluftsdag och jag tänkte oj vad tråkigt. Men så fick jag lov att åka rullor så då tänkte jag oj vad kul!!!!!!!!! Så jag har bara åkt rullor med ett underbart gäng och vi är alla så peppa på roller derby att jag tror att vi spricker snart. Nu sitter jag och dricker te och tänker att denna dagen har varit så otroligt fin och bra och klockan är bara tre. Kan det bli bättre?
Kramar!!

Kommentarer

Postat av: Emily

Publicerad 2011-09-21 18:19:36

Åh den filmen är verkligen bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela