postcardsfromx

I'll get the music baby, you bring the wine

Publicerad 2012-01-27 21:46:37 i ✩✬✯

Hittade tre paket kleenex i badrummet, ska försöka mig på det här med att snyta sig ikväll. Jag är med andra ord jättejättesjuk. På en fredag och det känns som om alla andra har det skitkul fast här är det så trist att man nästan dör. Har ju redan sett alla Jurassic Park filmerna och inget annat är kul. Så jag lyssna på Prince och dricker te. Pappa har köpt godis till mig, han är så fin han! Puss
/m

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-01-28 13:15:29

håhåhåhååå typ såhär tvilling eller något, sov i ett hav av näsdukar och nässprej igårnatt.

Postat av: Linnea Olsson

Publicerad 2012-01-29 19:23:14

tjusig som alltid!!



Jag har frågestund nu, kika gärna in och ställ en fråga el två ;) Kraaam! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela