postcardsfromx

Imagine in my world/imagine living in a box

Publicerad 2011-02-07 17:46:09 i


500 days of summer
Var hos Mirre i fredags och tittade på 500 days of summer. Gillar den på ett sätt, men på ett sätt inte.
Inatt åker Ylvis till Uganda. Kommer sakna henne!
Har haft en så himla fin helg, älskar mina kompisar så obeskrivligt mycket!
Har tänkt på det här med kärleksförklaringar på bloggen, men jag hade inte klarat av det.
Jag hade varit rädd att glömma någon eller skriva mer till vissa, eller bara skriva för att dom ber mig, och så ska det ju inte vara! Så jag säger till dom jag älskar att jag älskar dom och förklarar hur viktiga dom är för mig någon annanstans tycker bara att det blir konstigt här. Men anledningen till varför jag säger det är för att jag är så himla glad över hur mycket fint folk skriver till mig, helt sinnessjukt. Men ni som gör det, ni vet ju att jag älskar er precis lika mycket tillbaka och att jag blir obeskrivligt glad av det. Ni är så himla fina!
Här är soundtracket till filmen, det är jätte bra musik.
För övrigt är det nog världens längsta måndag idag.
Fast den började bra, vaknade med fina Delle.
Imorgon är det första nationella provet i svenska, läsförståelse.
Har gymnasie ångest igen, inte alls kul.
Men imorgon är det tisdag och då ska jag träffa Anna och sen är det onsdag och då är det torsdag imorgon och sen är det fredag. Så tänker jag varje vecka, blir lite lättare då.
Skulle göra nästan vad som helst för sommar. Hade på mig mina sommar skor i lördags för jag ville ha sommar så mycket. Det blev inte sommar ändå...
/m
rubrik

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-02-25 17:53:01

den filmen tycker jag är kanonbra :D

Postat av: moa

Publicerad 2011-02-25 18:14:12

Ja, så himla fin den är! :)

Postat av: kajsa

Publicerad 2011-03-01 09:27:36

500 days of summer är himla fin.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela