postcardsfromx

we don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time

Publicerad 2011-07-01 18:48:38 i

Köpte en analog kamera på emaus för 40 pix. Dock måste man köpa special film i USA... (Så jag låtsas bara att jag fotar på gickrn. Fick trycka av bilderna på datorn med min stortå eftersom den inte har självutlösare.. Därför så koncentrerad)
Kom in på mitt första val. Inte jätte peppad eftersom jag inte helt vet var jag vill gå på riktigt än, men jag tror nog att detta är vad jag vill. Samhälle på Heleneholm.
Hatar att mina bästa jobbar på kollo.
Älskar att L är kvar hos mig. Sommarjobbet äger, vi får fika på varje dagis vi kommer till! Ikväll ska vi fira att vi alla kom in på gymnasiet, blir mysigt! Vädret i helgen kommer bli ganska kasst, men inte mig emot. Jag ska spendera all tid på caféer och slösa pengar. Vad ska ni göra?
Puss, kram och allt sånt!

Kommentarer

Postat av: annas

Publicerad 2011-07-02 13:22:03

du är så fin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela