postcardsfromx

I'm screaming at the top of my lungs, pretending the echo belong to someone else

Publicerad 2011-06-01 13:39:49 i

En blandning av vemod ledsamhet, väldigt trött och obeskrivligt peppad finns inne i mig idag. Har avslutningskonsert klockan sju och efter det bär det äntligen av till Siesta. Har sett armbanden och tycker att dom är jättefula.. Men det gör egentligen inte jättemycket. Kommer sakna min klass så himla mycket, speciellt efter detta läsåret. Alla har blivit så mycket närmare. Det har varit allvarligt på ett annat sätt. Det känns som om sjuan var till för att lära känna varandra, åttan var till för att fixa en image och vara stencool hela jävla tiden, men i nian släppte alla allting, man bara var. Så känns det för mig iallafall. Och det är synd att sluta nu när stämningen är så fin. Känns sjukt att jag kommer börja på gymnasiet och inte gå musik. Ingen estet för mig. Är så jävla rädd för vad som händer då. Vem ska jag hänga med? Kommer vara avundsjuk i tre år. Nej, låt mig stanna här ett tag till. Det är så mysigt bekvämt på högstadiet.
Men tillbaka till peppen, jag peppar alltså. S-I-E-S-T-A! Så sjukt! Så kul! Men jag är rädd också, för det är så nytt och jag vet inte hur vi ska överleva jag och mina vänner. Tänk om jag tappar bort dom? Tänk om dom försvinner?
Men jag har bestämt mig för att inte fundera mer på det, för nu jävlar.
NU KÖR VI!

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-06-01 16:10:36

vi försvinner inte <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela