postcardsfromx

slutet är nära.

Publicerad 2011-06-16 14:20:09 i

små små saker.
Idag slutar jag nian. Herregud. Vet att jag redan skrivit om det, men nu är ju dagen här och jag kan inte fatta att det ska hända.
Grundskolan - Check!
Jag är inte en sån som går på gymnasiet, jag är för liten. Jag är en som tycker att det är läskig att gå på systerns skolkonserter för att alla är så vuxna. Jag är en sån som inte vågar gå själv genom korridoren på gymnasiet. Jag är en sån som är alldeles för lien för det. Jag passar perfekt för att gå i nian. Lagom stor, lagom kaxig mot resten av skolan, lagom liten för resten av världen. Men gymnasiet, nej tack. Jag stannar helst kvar här. Jag gillar min klass, jag gillar lärarna och jag gillar skolan.
Blir så satans vemodig nu. Vill hoppa tillbaka till början och säga till mig själv att njuta av det. Filma mer med min mobilkamera så att jag kan se det igen om tre år. Herre, tre år?! Det har gått så fort. För fort.
Och folk säger att jag har det roligaste framför mig och att gymnasiet är så mycket roligare, men det tror jag inte på för en minut. Jag ska gå samhälle. Det är väl inte kul? Resten kommer vara estetare och jag kommer sitta på so lektioner dagarna i ända. Och min so lärare om skrattade lite åt mig när jag sa att jag skulle gå samhälle. Kul.
Nä, det blir nog bra. Jag är optimist och då brukar det mesta lösa sig och bli kul. Men fy fan vad jag kommer sakna er 9d. Tack för allt<3
Jag älskar er<3
/m

Kommentarer

Postat av: nina

Publicerad 2011-06-17 10:59:46

FYFAN VAD JAG HÅLLER ME DDIG MOA! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela