postcardsfromx

ut/in

Publicerad 2011-03-26 23:08:29 i

jag vet varken.
/m

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-03-28 22:43:05

hade inte tänkt det. men det är skönt att tänka att jag om tre fem eller tio år faktiskt får lov att försvinna. det finns gränser på hur mycket man orkar. det finns gränser för hur länge man står ut att leva i ett helvete. att varje dag önska att man slapp känna sån fruktansvärd smärta. jag vill inte uppleva imorgon, det kommer bli så jävla jobbigt, just det jävla datumet. jag väntar bara nu. väntar på en befrielse. jag tycker inte att du ska läsa vad jag skriver mera för jag vet att du inte mår bra av det.

Postat av: anna

Publicerad 2011-03-28 22:43:36

läs med den allra snällaste rösten du har i huvudet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

moa

fitta for fight

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela